سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تغییرات ظاهری و سخت افزاری در آی مک جدید اپل

 

تغییرات فیس داده صرفا مختص به صورت ظاهری این دستگاه نیستند و اپل با به ‌روز رسانی خدمات اپل در مشهد مشقت بار‌ افزار این آی‌ مک در آن از تراشه‌ اپل سیلیکون استعمال نموده است. اپل همینطور در‌این نسل از آی ‌مک از رنگ ‌های جذابی به کارگیری نموده است. اپل می گوید که با اعتنا به به کار گیری از تراشه‌ تازه اپل سیلیکون در آی‌ مک نو، این آی ‌مک از در آغاز برای تراشه‌ اپل M1 پباده سازی گردیده‌است. آی‌ مک نو دارنده نمایشگری 24 اینچی با رزولوشن 4.5K میباشد که اپل در‌این نمایشگر از لبه ‌های اندکی در نصیب بالایی و دور و اطراف نمایشگر استعمال نموده است. مغایر خبرپراکنی ‌های منتشر گردیده این نسل از آی‌ مک هم دارنده لبه‌ متعددی در نصیب پایینی نمایشگر میباشد. همینطور پباده سازی بخش پشتی نمایشگر این دستگاه دیگر موقعیت منحنی شکلی ندارد و اپل از پباده سازی صافی درین بخش به کارگیری نموده است. اپل در رابطه‌ پباده سازی ظاهری آی ‌مک میگوید که وسعت این آی‌ مک در مقایسه با نسل قبل آن نزدیک به 50 درصد کاهش پیدا کرده میباشد.

 

نمایشگر به شغل رفته در نسل تازه آی ‌مک دارنده فناوری True Tone بوده که منجر می ‌خواهد شد این نمایشگر دمای محتوای در اکنون پخش را با دقت به نوروروشنایی دور و بر تغییر‌و تحول دهد و تهیه نماید. اپل همینطور در‌این آی‌ مک نو از دوربین و میکروفون‌ های تازه به کارگیری نموده است تا یوزرها در طول ایفا تماس تصویری یا این که کمپانی در کنفرانس‌ های ویدئو شایسته ترین تجربه را داشته‌ باشند. دوربین به عمل رفته در آی‌ مک تازه می‌ تواند که در حین بر قراری تماس تصویر این عمل را با حداکثر رزولوشن 1080P ایفا دهد و سنسور به شغل رفته در آن دارنده اندازه‌ بزرگتری میباشد.

 

 

تغییرات ظاهری و مشقت بار افزاری در آی مک تازه اپل

 

ضخامت نسل کنونی آی‌ مک 11.5 میلی‌ متر میباشد. با این وجود اپل می ‌گوید که‌این آی ‌مک در طول عمل کردن با آن خنک بوده و صدای بخش اعظمی پاره ای را در مقایسه با نسل گذشته ساخت و ساز می‌نماید. اپل همینطور درین سبک نو از دو رشته با اندازه‌ کوچک استعمال نموده است و در‌این سبک دیگر خبری از سیستم جابجایی حرارت حجیم نسل گذشته وجود ندارد. اپل همینطور در‌این سبک از کابل نو با خواص آهن‌ ربایی استعمال نموده است که ما‌را به خاطر کابل ‌های MagSafe مستعمل در مک ‌بوک ‌های کهن می ‌اندازد. همینطور یوزرها برای به کارگیری از وب به طور کابلی بایستی که کابل LAN را به آداپتور آی ‌مک تازه متصل نمایند.